110319

Morsning Korsning

Igår stod jag i en kö i nästan en timme för att komma in till Sommar-och säsongsjobbmässa i Malmö som inte var något att ha. Lite nedstämd gick jag en sväng på stan, orkade inte prova några kläder även fast jag hittade en söt klänning och en snygg kjol inne på Shock. Kom dock hem med en termomugg och en matlådekasse från Lagerhaus.

Idag händer ingenting. Eftersom jag inte har hittat någon som vill hitta på något så ska jag nog ta och köra upp till Hbg och hälsa på min mormor. Passa på att hämta de assietterna som jag skulle få av henne. Ikväll får jag klara mig själv för att Kajsa ska iväg och jobba på Båten. Hon jobbar i bageriet på dagen idag och imorgon så det enda hon gör denna helgen är att jobba hehe! Men jag brukar ju klara mig själv så ska väl göra det denna kvällen också.

Trevlig helg suckers!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0