shake it

Ganska nice daga idag. Svenska 9.45 och vi kollade på film hela lektionen. Sen slutade jag för jag hade ingen tyska på eftermiddagen. Satt med Carin på bussen på väg hem och sen när jag gick ut med challe så tog jag (om)vägen genom hela Lomma till Sanna och var ute och gick med henne igen. Lika kul att prata som alltid<3 
När jag kom hem så skrev jag loggbok och och gjorde engelskan. Jag somnade och sen var det dags att ta på träningskläder och ta bussen in till Lund. Kajsa och jag tränade 90 min KiBox. Härligthärligt men nu skakar jag, bokstavligen! Har tröttat ut mina muskler antar jag. Tog i som fan, slogs, sparkades men härligt va det x')
Ja det var min dag om det var någon som var intresserad^^
pusspåer

Jag saknar min Piff!<3

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0