tik tok

Morsning Korsning

Jag skulle egentligen bloggat igår mitt på dagen med det blev inte av, samma sak på kvällen sen när jag kom hem så tänkte jag blogga men blev inte av det heller. Nu imorse likadant och även mitt på dagen. HAHA!
Hade tänkt att visa dagens outfit igår innan jag stack men hann inte det eftersom min mormor ringde och pratade upp mycket av den tiden jag behövde för att göra mig i ordning. Sen tänkte jag att jag kunde ju visa den sen på kvällen när jag kom hem efter bion men var så supertrött så pallade inte det.
Här är den iaf.


Mötley Crüe linne från rockzone (omsytt)
Zebrajeans från Bik Bok
Nitskärp från Punkt Shop
Cowboyboots från Skopunkten


Kajsa och jag var på premiären av New Moon igår. Den gick redan 15,15. Den var superbra! Åh jag vill se den igen haha! YUMYUM! Biosalongen var sjukt stor! Över 600 platser.

Hela salongen fick plats på en bild.
Efteråt pallade ingen av oss äta något så vi stack ist och kollade på idol. Efter det gick vi båda och la oss haha.

Idag gick jag upp halv nio. Ganska tidigt jag vet men eftersom jag gick och la mig så tidigt så kunde jag gå upp tidigt få gjort mycket. När jag skulle sätta mig och skriva ett inlägg så säger Kajsa att jag ska följa med henne ut och fota hus. Andra gången i dag jag tänker göra det så får jag erbjudande att följa med Kajsa och Kim till Burlöv center så det gjorde jag ju haha. Köpte inget så är lite stolt.
Nu hamnnade jag här så jag äntligen kunde skriva ett inlägg. Dock så vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva men jaja.

Nu ska jag hjälpa Kajsa att göra sig i ordning för hon ska på fest ikv :)


Kommentarer
Postat av: Bunny

HEADER(YYY)

2009-11-22 @ 00:39:26
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Jemini ♥

Hejsan!

Vill bara tips om en grymt bra sida om man snabbt vill få mera besökare på bloggen :) Bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jemini

Det är enkelt, går fort och du får garanterat massvis av glada läsare! :D

2009-11-22 @ 00:54:44
URL: http://jemini.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0