the walls are white

Morsning Korsning

Nu är jag dålig på att uppdatera igen! Antar att blir så när man jobbar och inte pallar göra något.
Kan börja med att säga att Kajsa tyvärr inte vann i lördags men hon var skitgrym och borde ha
vunnit ;) Det kommer bilder lite senare.
Jobbade med handledare för tidningsbärarna söndag och måndag, hade ledigt i tisdags, jobbade från 7 till 16 idag, är ledig imorgon, jobb fredag lördag söndag och måndag. Scheisse. De flesta längtar till helgen men det gör inte jag haha. Det var typ min vecka. Imorgon kommer älsklingsflikkan hit och vi ska kolla ema.

Jag har en fråga, varför får man så mycket info om hur man skriver ansökningar, cv, personliga brev och hur man ska göra på en intervju och allt det där men man får inget om hur man säger upp sig!?

Aja nu pallar jag inte mer.
Kanske skriver mer imorgon.
Over and out!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0