201009

Morsning Korsning

Jag skrev ju att jag skulle få gå själv på jobbet i måndags och att
handledaren bara skulle gå bredvid. Så med små fjärilar i magen
cyklade jag iväg till jobbet. Jag satt i grupprummet med de andra och
väntade på att få reda på vilken handledare jag skulle få.
Jag fick en som jag ville gå med yey ;D Hon med alla tatueringar och
piercingar, skittrevlig! Iaf hon gjorde egentligen det mesta men jag gjorde
en hel del också. Jag trodde detta var det med att handledaren skulle gå
bredvid så jag tänkte åh sweet, soft. Men sen när jag kom in igen
och pratade med chefen så sa hon att imorgon (tisdag) skulle hon säga
till handledaren att jag skulle vara självständig. Ah scheisse!
Så jag kom till jobbet idag med nya fjärilar. Nu var det en som var sjuk
så det skulle fixa ut dennas schema. Så jag fick ta de lätta som inte
har medicin. Jag blev självgående helt utan handledare. Det var faktiskt
kul haha, ganska skönt faktiskt.
Nu har jag pluggat hela eftermiddagen så jag ska kunna klara mitt
läkemedelsdelegeringprov imorgon. Då får jag även börja jobba
ordentligt om man kan säga så.

Efter provet imorgon ska jag in till Malmö och träffa Therése<3
Ska handla lite till halloweenfesten.

Allt för mig idag.
Håll tummarna för mig imorgon.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0