My heart is a fist drenched in blood

Morsning Korsning

Jag har haft flera tillfällen idag där jag kunnat blogga men inte pallat. Kände mig så hängig hela dagen och på eftermiddagen kände jag mig helt tom...


Men det är bättre nu och jag hoppas det blir ännu bättre imorgon :)

Idag har det inte hänt något speciellt, det har varit typ som alla andra dagar.

Säger nog godnatt nu även fast jag inte kommer gå och lägga mig än. Blir nog ändå ganska tidigt idag efter jag ska vara uppe och försöka vara klar senast klockan sex imorgonbitti.
SLEEP TiGHT!


Kommentarer
Postat av: BUNNY!

pusspådig

2010-02-11 @ 23:10:46
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0