Won't look back 'cause there's no use

Morsning Korsning

Hemma!
Ann kom inte hem förrän efter fyra så fick ta bussen halv fem men jag är hemma nu iaf och det är väldigt skönt! Kajsa och jag har haft mysgirlsnight. Satt på kuddar på golvet i mitt rum, drack te, lyssnade på musik och snackade skit. My sister is tha shit ^_^

Jag började blöda näsblod av okänd anledning för en stund sen. Läskigt även fast det inte var mycket. Men man blir ju lite rädd när det börjar droppa blod. Klockan är inte så mycket men jag är trött efter en jobbig dag så ska faktiskt ta och sova nu och gå upp tidigt imorgon och på så sätt få ut mycket av morgondagen ist.
SLEEP TiGHT!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0