110129 - Träumer

Morsning Korsning

Dagens inköp;

Skjorta med tvist på ryggen - Weekday 60kr


Skjorta - Weekday 100 kr


Oversizetröja - Weekday 60 kr

Och dagens typ knäppaste köp men jag ska vara stolt att vara lång, right!?

Skor - Din Sko 99 kr

Nu håller jag på att packa en liten väska och ska snart sätta mig i bilen igen och åka hem till Alexandra. Hon har bjudit hem en kurskamrat och hennes pojkvän och de ville vara någon till så hon frågade om jag ville vara med. Ska sova där också så det blir att kolla säsong två av Desperate Housewives eftersom vi såg klart hela säsong 1 i Österrike ;)

Anna is signing out for today!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Haha du shoppar ju med :D

Men jag ska ju gå i BikBok kläder, och jag får ju massa rabatt där, så lika bra att passa på :)

Dessutom har jag ju en massa olika budgetar, så det fixar sig :)

2011-01-29 @ 23:25:13
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0