110325

Morsning Korsning

Anledningen till att jag ville ta bort bloggen var att jag känner en liten press att jag måste blogga varje dag och vem vill egentligen läsa om vad jag gör på dagarna och mina känslor. Lite är ju personligt och varför lägger man egentligen ut det på nätet så att alla kan läsa det. Jag skriver ju inget spännande heller, mitt liv är ju inte spännande överhuvudtaget. Jag har fått två kommentarer när jag la upp att jag tänkte ta bort bloggen, båda var nej (ta inte bort). Hahah två st som bryr sig! Pfuh det är ju inte så mycket men har inte så mycket läsare heller. Aja jag kan ju säga så mycket som att jag funderar fortfarande. Beslutet är ännu inte taget :)


Trotsade väder och blickar idag och invigde min skor wie!
Nu har jag dock vääldigt ont i fötterna haha!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Du ska blogga för att du tycker det är kul, inte för att du känner att du måste ^^

2011-03-26 @ 20:08:32
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0