120125

Morsning Korsning

Jag gillar verkligen Alex spegel. Den är i lagom höjd där man ser sina ben och man ser så smal ut också hahah!

Igår satt jag ju och skrev lite på responsen innan jag var tvungen att gå till skolan. Eftersom min laptop är ganska stor och otymplig (men älskar den så mycket ändå), nu har batteriet lagt av också så måste alltid ha den kopplad till eluttag så det blir jobbigt att ta med sig, så jag har fått en liten dator av mina föräldrar som de inte använder längre. Den bara stod där hemma och skräpade. Den passar dock mig utmärkt. Det är en 11 tums vit samsung men den duger mycker bra till sitt syfte vilket är att plugga på. Den är lätt och ta med sig och jag hade med den till föreläsningen igår och antecknade där istället. Det går ju mycket fortare att anteckna på datorn istället för för hand i ett anteckningsblock. Nu är det bara det att det ser ju verkligen nördigt ut på mitt skrivbord heheh.

Fast får faktiskt säga att det är väldigt praktiskt att ha två datorer att arbeta på. Man kan ha öppet två dokument samtidigt utan att behöva bläddra mellan dem. Mycket smidigt ;)

Har jobbat idag och fått mycket gjort. Har även skickat in min respons så nu ska jag ta det lugnt och sen ska jag ta uti och börja söka sommarjobb. Känns som denna våren kommer gå fort och vill inte stå i sommar utan jobb eller värre ett jobb som jag vantrivs på för att jag inte sökte i tid!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0