120604

Morsning Korsning
Idag sitter jag på jobbet, dock är det inte så mycket att göra för tillfället. Trodde att jag typ skulle ha sommarlov nu också (om man inte räknar jobbet) men nä vi har fått tillbaka vår rapport och måste göra ganska många ändringar, den föreläsaren kan ta sig någonstans tycker jag. Hon ska alltid klaga och gör väldigt mycket som känns oproffesionellt. Men men inte så mycket att göra åt det nu.
Skulle egentligen ha fikat med Mathilda idag efter jobbet men hon har 39 graders feber så vi fick ställa in. Måste verkligen träffa henne innan hon åker till Frankrike för att först semestra med sin pojkvän och sen jobba, så hon kommer inte hem förrän 1 september igen. Därför är det extra tråkigt att behöva ställa in men jag får mer tid att kolla igenom min packning för imorgon så smäller det heheh...SWEDEN ROCK FESTIVAL get ready for systrarna Källmark!! Har börjat packa men är typ långt ifrån klar känns det som. Eftersom vädret inte ska bli så bra så måste man ju packa varma kläder, undra om jag har det. Säkert inte hahah.
Kanske blir något tidsinställt inlägg annars så kommer det inte bli någon uppdatering förrän jag är hemma igen! Kanske hinner slänga iväg något imorgon innan vi åker, annars håll tummarna för att det inte regnar på oss!

Kommentarer
Postat av: bunny

Haaa så kul!!! :D

2012-06-04 @ 18:27:35
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0