we belong way down below

Hallo
 

Igår så va Kim över på fika och fick se lägenheten. Så mysigt att ha henne över för det var så länge sen jag såg henne. Det var är bra att ha gäster ibland för då tvingas man till att städa och eftersom lägeheten, framförallt köket, såg ut som en bombnedslag så var det verkligen bra hahah! Efter det så åkte jag till Entré, hälsade på Elin och fyndade en kofta och fyndade två snygga tröja inne på Carlings. Awesome. 
 
Var fortfarande sliten efter fredagkvällen så jag stannade hemma och tittade på serier istället. Hade egentligen funderat på om jag skulle dra ut på Lunds men det får bli en annan gång istället. Kan säga att idag känns det skönt att jag inte stack ut eftersom jag inte känner mig helt hundra idag heller. Så idag så ska jag bara chilla, klippa i Steel Panther-tröjan jag köpte i fredags och kanske några andra, titta på serier och dricka te. 
 
 
 
Go Taylor, snygg i Iron Maiden-tisha.
Kan inte sommaren komma nu så man slipper ha så himla mycket plagg på sig?!
 
 
Nu spelas:
Pretty Reckless - Heaven Knows

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jaaa vår och sommar!! Snart är februari slut i alla fall, wohoooo!

Svar: Eller hur!! Hahah aa så våren börjar närma sig, wiiiih!
Heavy Metal

2014-02-17 @ 21:38:11
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0