fredag, bio och hockey.

Hallo!


Det var ett tag sen jag skrev. Har varit lite upp och ner denna veckan. Vi har varit ute på Emporia och shoppat lite julklappar så lite har vi fått gjort ändå. I onsdags hade jag kontakt med min läkare som valde att förlänga min sjukskrivning till den 8 januari. Så nu får jag lite tid att kunna ta igen mig och försöka att må bättre. 

Idag gick vi upp i god tid, åt frukost och städade för att göra lite fint i  lägenheten för att vi skulle få över lite gäster på fika. Tyvärr fick de ställa in men det är ju alltid skönt att ha en städad lägenhet. Just nu så sitter vi och tittar på tv serien Bron. Jag har inte sett den tidigare och Björn ser fram emot fjärde säsongen så nu kollar vi ikapp så att vi kan titta på sista säsongen tillsammans sen. 

Sen ska vi gå in till värnhem för att gå på och se senaste Justice League innan det är dags att gå hem och fixa middag och titta på hockey. 

Önskar er en riktigt trevlig fredag! 


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Mysigt med bio! :D Jag ska göra klyftpotatis med bearnaiseås och sedan ska jag posta julkort ^^

Svar: Ja julkort :D
Annaaaanas

2017-12-15 @ 14:58:41
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0