semester och offline

Hallo! 


Nu har jag äntligen semester. Kan knappt förstå det faktiskt. I lördags morse så gick vi upp tidigt i och för sig. Vi var uppe redan kl fem för att ta bussen och hinna med tåget som gick fem över sju. Tjugo i tolv var vi framme på Stockholms central för att byta tåg mot Uppsala. Väl framme i Uppsala så hade vi en timme på oss att äta lite lunch och köpa biljett för att hoppa på bussen till Östhammar. Den var så varmt på bussen så det var lite jobbigt att sitta där i dryga timmen innan vi väl var framme. Där blev vi upp hämtade utav mina föräldrar och så åkte vi ut mor Raggarön. Där äger min släkt en udde på en ö. Har varit här nästan varje sommar, har varit lite värre senaste åren men det. Men nu är vi äntligen här. Det är lugnt och stilla och nu börjar jag att varva ner. Vi ska vara här fram till torsdag. Jag har lagt ifrån mig min telefon i stugan för att det är skönt att slippa vara uppkopplad hela tiden. Men kände ändå för att slänga upp ett litet inlägg för att berätta vad vi hittar på nu. Sa se om jag kan ta lite bilder och lägga upp någon dag också. 

Så då vet ni det. Jag är på semester och ute på landet så kommer vara lite off i några dagar. 

Tjingeling 


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Så himla skönt att komma bort lite! Njut!

2017-07-24 @ 08:07:58
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0