SRF-17

Hallo!
 
Ni vet när man längtar efter något riktigt mycket och sen helt plötsligt så är det över.? Det är så det känns nu. Jag har sett fram emot Sweden Rock Festival nästan sen förra året. Nu helt plötsligt så sitter man här hemma igen. Men vi har haft det riktigt bra. Vi kom dit efter lite om och men i ondags, fick upp tältet, pumpade upp luftmadrasser, bäddade och sen kunde man äntligen sätta sig i en campingstol med en öl i handen. 
 
 
Efter det så har vi hängt med underbara människor, gått på flera bra spelningar och bara njutit av att vara iväg från omvärlden och inte behöva tänka på allt här hemma. Jag var glad över att vi hade luftmadrasser detta året för då kommer man upp en bit från marken. Det och två filtar + sovsäck och jag frös inte alls som jag har gjort innan när man tältar på SRF. Sen hjälper det att ha en het kille bredvid sig också ;)
 
Vi hade även ganska tur med vädret. Det regnade några nätter och en förmiddag men det var inget som störde. Det var lite kyligt någon dag men annars har det varit hyfsat varmt och soligt. Lyckades till och med bränna näsan i lördags hahah. 
 
Bästa spelningarna på årets Sweden Rock Festival skulle jag säga var Va Rocks, Saxon och Gotthard. 
 
Nu sitter jag hemma i den tomma lägenheten med en kopp kaffe och tar det lugnt. Är ledig idag också från jobbet, kände att jag skulle behöva en dag för att vila upp mig. Det blir även en kortare arbetsvecka. Som sagt detta årets SRF är över men nu kan man börja tagga inför nästa år heheh!
 
Snyggaste killen.
 
Saknar min Björn så mycket att det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Wiiiie så kul! ^_^

Svar: Du får följa med nästa år tycker jag ;D
Annaaaanas

2017-06-12 @ 13:43:10
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0