ge mig mer sol.

Hallo!
 
Vilken helg det var! Schwoop sa det och så blev det vår. Förra helgen så var det snö men nu var det sol och varmt. Därför passade Björn och jag på att gå ut och gå. I lördags så gick vi till Spillepengen för de har gjort om den gamla soptippen till motionspår. Det var inte jättemysigt men ser potential helt klart. Dock blåste det lite kyligt så vi hade lite svårt att hitta en bra plats i lä där vi kunde äta våra medhavda frallor och dricka vårt kaffe. Det var betydligt bättre i söndags. Då gick vi till Bulltoftaparken. Ingen av oss har varit där innan men det var jättemysigt. Vi satte och ner på en lite gräsplätt och körde favorit i repris från dagen innan med tillskott av Tom och Jerry-kex hahah. Lite nostalgiskt. Okej att äta lite gott när man gått nästan 2 mil på två dagar eller hur.?
 
Vädret fortsatte likadant igår och jag trodde att jag skulle smälta bort när jag cyklade till Värnhem för att möta upp Bunny Therése  på gymmet där. Vi körde lite ben och rumpa men jag känner inte jättemycket träningsvärk än men det kanske kommer. Måste dock säga att jag föredrar lugnet på mitt lilla gym på Sege framför Värnhem. Jo visst att de har större lokaler och fler maskiner och redskap men det är så mycket folk där.
 
Idag är det mulet men jag hoppas att solen kan titta fram lite i eftermiddag. Nu ska jag först klara av en dag här på jobbet med att inte vara inne på en kollegas rum alltför mycket. Hon har nämligen sin lilla valp här på besök.och den är så söt.
 
Ikväll blir det Taco-Tuesday och förhoppningsvis en liten promenad med Sanna. 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jag vill också ha valp! Och taco-tuesday! AMAZBALLS :D

Svar: Jag med hahah! Jaa, taco-tuesday is the new thing! :D <3
Annaaaanas

2018-04-10 @ 15:08:36
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0