småflaskor ftw.

Hallo!

Både Therése och jag var ganska trötta idag så det blev en lugn men mysig fika på vårt favoritställe, Coffee Factory. Dock så var vi på Stortorget istället för Triangeln. Det var så mycket folk idag, helt galet. Alla kommer fram när solen skiner. Tyckte synd om de två som jobbade, de hade det inte lätt. Speciellt inte eftersom en av dem var ny. Men jag lyckades få min cappuccino på havredryck och en bit rabarberpaj. 


Sen gick jag till systemet och handlade lite öl till Björn, för han hade bett om det, och en liten flaska vin till mig. Jag tycker de är så söta de småflaskorna hahah. Sen blev det lite sallad och naturgodis inne på Ica innan jag cyklade hem och satte mig i soffan för att äta och titta på film. 

Ibland är det skönt när ens sambo inte är hemma för då kan man kolla på filmer som man tycker är lite pinsamt att man gillar heheh. Strax efter nio kom Björn hem efter en slitsam dag där han hjälpte sin syster med familj att rulla ut gräsmatta. Inte konstigt att han är trött. Därför ska vi nu gå och lägga oss för vi båda är slut. Imorgon är det en ny dag och jag funderar på om det kan bli en ny vlogg möjligtvis. 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hahaha vad är det med det där och pinsamma filmer? Är samma! Ibland frågar Erik vad jag tittar på och jag bara "en film" för jag vill inte säga titlen högt, hahah!

Svar: Hahah ja men eller hur, varför är det så?! Crazy! ;p
Annaaaanas

2018-04-28 @ 15:35:08
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback