torsdag.

Hallo!
 
Jag vet inte vad som händer med mig egentligen. Igår mådde jag inte bra som sagt. Kände mig förkyld hela förmiddagen men det gick sen över så det vara "bara" huvudvärk och att jag frös resten av dagen. Funderade flera gånger på att gå hem från jobbet men gjorde inte det. Tyvärr så fick jag dock ställa in min fika med Therése. Jag åkte direkt hem efter jobbet och la mig och sov i 2 timmar. Sen upp och äta lite middag och titta lite på tv för att sen gå och lägga sig igen kl 22. Den molade huvudvärken ville inte försvinna. 
 
Har i stort sett sovit hela natten så jag mår bättre idag. Ibland gör sig huvudvärken lite påmind men det funkar ändå. Dock så mår jag dåligt rent psykiskt idag. Försöker prestera det bästa jag kan på jobbet men känner mig bara sämst och som att allt bara blir fel. Skönt att denna dagen snart är över och imorgon är det fredag så man kan få lite ledigt och hämta energi.
 
 
Idag är det favorit myströjan som gäller.

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0