måndag.

Hallo!
 
Idag kommer det att bli tufft. Lyckades somna och typ sova i två timmar i soffan i går kväll. Detta gjorde att jag inte var trött när jag väl skulle lägga mig vilket ledde till att jag kom i säng sent men kunde ändå inte somna. Efter ett tag så fick jag vända mig så jag låg med huvudet vid fotänden och fötterna i huvudänden. Jag vet inte varför men ibland så hjälper det när jag gör så. Lyckades tillslut somna men drömde något jättekonstigt. Vaknade sedan och vände mig på rätt håll och somnade om men fortsatte att drömma konstigt. Det var riktigt svårt att gå upp i morse och därför kommer denna dagen att bli tuff för jag längtar bara tillbaka till min säng. 
 
Men för att prata om något roligare så låt mig berätta lite om min helg istället. I lördags så åkte jag in till stan för att träffa Bunny Therése. De stod och delade ut gratis glass från Oatly! Jag blev helt till mig för jag har velat smaka dessa länge men inte fått tillfälle att göra det. Men nu fick jag testa den som heter salty caramel hazelnut. O m g var god den var, nästan som att man slickade bägaren efteråt för att få ut allt haha.
 
 
Efter glassätandet så tåg vi tåget ut till Emporia och shoppade lite och tog en fika. Testade en grön juice från Espresso House och den var riktigt god. 
 
 
Alltså kolla bara vilken snygg bästis jag har, jag dör!
 
Efter denna mysiga stund så hämtade Björn upp mig och så åkte vi till IKEA för att köpa lite saker till bröllopet. Min mor var snäll och lånade ut sin bil vilket var skönt för att åka buss/tåg till IKEA funkar men det är ganska jobbigt. Vi lyckades även panta alla burkar och flaskor som låg där hemma.
 
Igår så åkte min mor, Björn och jag först till Stoff och Stil för att köpa tyg men sen insåg vi att det var billigare på IKEA så blev en tripp till till IKEA hehe. Kommer dock behöva tillbaka till Stoff och Stil för att köpa vit spets och lite tyll. Men det är inte jättebråttom med det. 
 
Så överlag måste jag säga att den var en bra helg. Lugn men det hände ändå saker. 
Nu ska jag dock gå och hämta lite te och se om jag kan piggna till lite. 
 
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0