every rose has it's thorn.

Hallo!
 
Glad alla hjärtans dag får man väl säga. Det är inget som Björn och jag firar direkt. Vi fick dock varsin ros av Emporia när vi var där idag, det var folk som stod och delade ut rosor till alla besökare. Så det var ju trevligt. Eftersom vi inte har några bra vaser hemma så jag klippte istället av stjälkarna och la de i en liten glasskål med vatten. Det blev fint tycker jag, får se hur länge det håller. 
 
 
Anledningen till att vi åkte ut till Emporia från första början var för att jag skulle hämta tillbaka min ring. Förra måndagen så lämnade jag in den för att få den lite förstorad. Den har varit lite för tajt. Men nu tycker jag att den sitter som den ska och det känns bra. Vi lyckades även komma hem med lite reaplagg och nytt te, yum! Vi är såna tetokingar. 
 
Kom iväg en sväng till gymmet för att köra ett armpass innan det var dags för middag och hockey. Nu blir det lite film och te innan det är läggdags. 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Oh så fint! Själv var man hemma halv tio och sov redan klockan tio, haha!

Svar: Hahah, det är inte lätt alltså.
Annaaaanas

2018-02-16 @ 16:18:34
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0