stuga, fikor och lyxiga bilar.

Hallo!
 
För en gångs skull så har jag lyckats göra något varje dag. I lördags så åkte jag med mina föräldrar till stugan för att kolla till den och sen hem till dem innan kvällen spenderades hemma i Malmö. Filmade också så förhoppningsvis så kommer det en vlogg på det snart. Igår så var jag först inne i stan och fika med min gamla kollega och vän och det var jättemysigt. Sen åkte jag ut till Emporia för att träffa bästis och säga hejdå för nu åker hon till Barcelona i två veckor för att jobba. Kommer sakna henne! Men jag hoppas och tror att hon kommer få det jättebra. Ser fram emot när hon kommer hem och kan berätta om hennes resa. 
 
Idag fick jag gå upp tidigt då jag träffade en potentiell arbetsgivare kl 9 för att sedan skriva in mig på arbetsförmedlingen då detta är ju min första arbetslösa dag. Efter det så jag hade tid hos min terapeut innan jag gick hem och vilade i 20 min när min far kom och hämtade mig. Jag behövde nämligen åka till Lomma för att hämta ut ett läkarintyg på vårdcentralen. Vi lyckades göra några omvägar på vägen och hamnade bland annat på Probike och gick och dreglade över motorcyklar och sedan på Autoeuropa för att ytterligare dregla över fina bilar så som Jaguar, Maserati, Ferrari och McLaren. 
 
Kvällen har bara varit lugn vilket är skönt för att imorgon kommer det bli en jobbig dag. 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Vad händer imorgon/idag? :)

Svar: Begravning...
Annaaaanas

2018-02-20 @ 18:00:40
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0