every batman needs a batgirl.

Hallo!
 
Idag har jag träffat min vän Carin som jag inte träffat på typ två år. Det har varit svårt att få ihop en tid men nu lyckades vi äntligen få ihop att ses. Det är skönt med dem vänskapsrelationerna där man inte alltid behöver ses och vårda om i form att alltid prata utan man kanske inte ses på två år men det är inga problem att ta upp där man slutade sist. Så klart har ju en hel del saker som har hänt men man får ju chansen att ta igen det. Alltid lika trevligt att ses. Vi bestämde oss för att åka ut till Emporia och vi åt lite lunch på Redfellas innan vi gick runt och shoppade lite. Köpte bland annat en pyjamas på Overhypd som Björn hintade om att han tyckte jag skulle köpa. Kunde inte riktigt låta bli heller, jag gillar att göra honom glad. Ett annat plus var att den inte kostade mer än 199 kr och det var ju helt överkomligt. 
 
Every Batman needs a Batgirl
 
 
Kvällen har sen bestått av hockeymatch (med vinst!), en Batmanfilm och nu gladiatorerna.
 
Hoppas ni har haft en bra lördag!
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Haha så söt pyjamas! :D

Svar: Taack! ^_^
Annaaaanas

2018-01-22 @ 12:33:23
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0