måndag.

Hallo!
 
Idag har varit en sån där jobbig dag. Väntade på att min läkare skulle ringa då det är min sista dag på min sjukskrivning idag. Har haft ganska mycket ångest över detta de senaste dagarna. Hade en tryck över bröstet hela förmiddagen. Strax efter lunch så ringde hon och hennes bedömning var att förlänga den igen till den 19e januari. Jag kommer även att få träffa en ny läkare i nästa vecka då hon jag har ska sluta nu på torsdag. Då kommer vi även att försöka göra slags plan för framtiden. Är lite nervös över hur det kommer gå dock. Men det känns skönt att inte behöva gå till jobbet imorgon. Inte kul att behöva gå till ett ställe där man vantrivs, man känner sig nedtryckt och som ger en ångest. För att summera så har det varit en lite omtumlande och känslosam dag. 
 
För att försöka hålla mig lite sysselsatt så har jag börjat redigera till min första vlogg. Den kanske inte är världsbäst men det är ett försök i alla fall. Ska försöka få upp den här inom någon dag. 
 
Hoppas ni har haft en bra måndag. 
 
Bild från Google
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Ska bli spännande att se vloggen! <3 Hoppas du kan slappna av lite nu :)

Svar: Tack min fina Therése <3
Annaaaanas

2018-01-09 @ 03:39:47
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0