operan och pussel.

Hallo!
 
Idag är det dags för min mormor att få sin födelsedagspresent. Det börjar med middag i Lomma hos mina föräldrar och sen ska vi vidare till Malmö Opera för att gå och se Spelman på taket.
 
Eftersom jag är en en tidspessimist så sitter jag i stort sett redan klar så där en timme innan vi blir hämtade. Det enda jag har kvar att göra att att packa min väska, ta parfym och sedan så klart sätta på sig skor och ytterkläder. Jag fördriver tiden genom att dricka te och fortsätta på pusslet som Björn och jag började lägga igår. Vet inte riktigt vad vi har gett oss in på men det blir nog bra heheh. 
 
 
Motivet är från Venedig.

Ha en riktigt bra lördag!

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0