tandhelvete

Hallo!

Om det finns något som jag hatar och som verkligen ger mig ångest så är det ett besök hos tandläkaren. Har redan skjutit på det i två månader men nu hade jag väl egentligen ingen ursäkt för att inte gå. Har fått en ny tandläkare så hoppades att han var lika bra som den förra. Han var väl snäll och så men jag kände av en attityd från honom ändå. Det kan vara så att min ångest får alla intryck och allt som händer att förstoras upp mer än vad de borde. Så även om jag fick känslan av att han var lite dryg så kanske inte det var fallet. 

Mina tänder såg bra och friska ut men det var värre med tandköttet. Därför var jag tvungen att boka ny tid för att gå till en tandhygienist. Ångestladdat kan man ju verkligen säga... Fått tid i  mars så innan dess ska jag tandtråda  och fluxa skiten ur mina tänder (mer än vad jag gör idag och det är ändå några gånger i veckan).







Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jag går hos tandhygienist rätt så ofta. Tycker det är nice! De är ofta snälla och så spolar de rent och polerar och det känns SÅ fräscht efteråt! Inte nån elak tandgubbe som ska peta och trycka överallt, de bara tar hand om en ^_^

Svar: Om jag inte hade haft en djävul till tandhygienist så hade jag nog också tyckt så ;)
Annaaaanas

2018-02-01 @ 09:44:43
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback