bunny, bunny, bunny.

Hallo!
 
Helgen swooshade förbi som vanligt. Var på 1-årskalas/namngivning i lördags för Björns yngsta systerdotter. Vi bestämde oss för att cykla till dem så totalt cyklade vi ungefär 2,5 mil den dagen. Det var lite kämpigt men kändes bra efteråt. 
 
I söndags så pös jag hem till Bunny Therése som var så himlasuperdupersnäll och hjälpte oss med våra inbjudningskort till bröllopet! Det var mycket förberedelser med att klippa och så. Tyvärr så hann vi inte klart med allt. Vi saknade lite material men så fina de kommer att bli. De är redan över min förväntan, vilket är roligt. Igår efter jobbet så mötte jag upp Björn för att köpa lite mer material och så passade vi på att utträtta lite andra ärenden. Sen satt jag och limmade på några kort till. Ska se om jag eventellt kan sitta lite mer med det ikväll så att vi förhoppningsvis kan få ut dem i slutet av veckan. 
 
 
Lite färdkost ut till Bunny Therése. Var lite sliten från dagen innan och behövde lite energi för att orka med allt pysslande. Tyvärr så var den varken laktosfri eller vegansk men den var god ändå. 
 
Måste visa en bild på en av Bunnys galna kaniner. Min väska var tydligen väldigt spännande eller så ville han följa med hem till oss. Han hade svårt att inte hoppa runt den eller försöka hoppa i den haha.
 
Kolla vilken söt fluffboll!
 
Idag ska Björn och jag ut och springa efter jobbet och sen som sagt så ska jag försöka sätta mig med inbjudningskorten.
 
Ha en skön tisdag!
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

HAHAH tokWooken!!

Svar: Han är så söt!! Han hade gärna fått hoppa ner i min väska och följa med hem ;)
Annaaaanas

2018-07-13 @ 14:09:33
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0