trött fredag.

Hallo!
 
Var så himla trött när jag vaknade i morse. Kändes som att allt gick i slow motion. Eftersom det är så varmt så väntade Björn och jag att springa till ganska sent i går kväll. Det blev en runda på en halvmil och jag tror vi var hemma vid halv tio. Sen ville man varva ner, dricka och äta en halv bar innan man hoppade in i duschen. Därför blev det sent igår och säkert därför jag är trött. 
 
Kände dock när jag kom till jobbet idag att det är fredag och sen helg! Men den känslan har nu försvunnit pga en huvudvärk som har smygit sig på. Är inte alls lika pepp längre. Jag hoppas antingen att dagen går riktigt fort så jag kan få komma hem och vila eller att huvudvärken försvinner. Så klart så önskar jag båda hehe. 
 
 
 
Idag är det sista dagen jag är ensam som administratör på jobbet. På måndag kommer två kollegor tillbaka, jippie! Ska bli skönt att ha någon att fråga och prata med igen.
 
Men nu kämpar vi igenom dessa jobbtimmarna och längtar efter den stundande helgen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hoppas att det gick bra att vara själv på kontoret! Det är jobbigt men skönt tycker jag ^_^

Svar: Det gick bra tycker jag ^_^ Ja men precis, så är det ju.
Annaaaanas

2018-07-30 @ 10:32:35
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0