fredag!

Hallo!
 
FREDAG! Så skönt att det äntligen är fredag. Dock känns det även konstigt, är det redan fredag liksom.? Veckan har gått fort. Än så länge är dagen ganska lugn men eftersom jag nu säger det så kommer det säkert att bli jättemycket att göra sen haha. Hoppas att det inte blir så varmt på kontoret som det var igår men i och med att solen värmer på bra där ute så kommer det säkert att bli det.. Nåja, jag har försökt att inte ha allt för varma kläder på mig idag så det ska väl gå.
 
 
 
Efter några timmars jobb så bär det av in till stan för en fika med min fina Bunny Therése. Blir kanske lite pysselshopping så vi kan ha det mesta klart så vi kan börja pyssla ihop inbjudningskorten till bröllopet och få iväg dem. 
 
I övrigt så tror jag att helgen kommer att vara lugn. Vi ska på födelsekalas imorgon men annars inget planerat. Det är MotoGP på söndag så får se om vi ser det hos mina föräldrar eller hemma. 

Kommentarer
Postat av: sanna

Va fin tröja!! har ja sett den innan? Vart e den ifrån?:D

Svar: Det tror jag att du har haha. Det är en svart t-shirt från MQ och sen en tunn mönstrad kofta (eller vad man ska kalla den) från Gina :p
Annaaaanas

2018-07-01 @ 01:20:28

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0