måndag - let me hit the snooze button please.

Hallo!
 
Hoppas alla har haft en underbar helg. Det har jag haft. Björn och jag var i stugan lördag till söndag. Det blev mycket chill, lite solning (har lyckats få lite färg) men man kunde inte ligga så länge innan man höll på att smälta bort och sen hann vi med lite minigolf också. Jag vann för andra året i rad hihih. Björn vill göra det till en årlig grej och hans mål är att vinna. 
 
Utsikt från altanen
 
Utsikt från altanen
 
Denna veckan kör vi en kort vecka. Jag jobbar idag och imorgon bara. Sen är ju alla lediga på onsdag för att det är Sveriges nationaldag men jag är ledig torsdag och fredag också. Det är ju nämligen dags för årets upplaga av Sweden Rock Festival. En av höjdpunkterna på året. Detta kommer att bli mitt sjätte år på rad och detta året bli det inte tält utan husbil. Björns kompis frågade om vi ville vara med och dela på en husbil med henne och hennes sambo. Så himla snällt av dem att tänka på oss!
 
Nu kör vi dock igenom denna måndagen först. Blev lite sent igår och sen har det varit så varmt i vårt sovrum i natt så har vaknat flera gånger. Därför är jag ganska trött idag. Lyckades även försova mig 10 minuter så fick inte gosat så mycket med Björn heller innan jag stack (brukar gå och lägga mig en 10-15 minuter bredvid honom när jag gjort mig i ordning och krama om honom) men men. Men jag hittade solfjädern som vi köpte i Venedig förra året på byrån där hemma så den fick följa med idag. Skönt att kunna fläkta lite när det är så varmt. 
 
 
Trevlig måndag på er!
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Så skönt med en ledig dag! Så opepp på jobb just nu, med flytt och allt. Alla är så stressade, inte kul att jobba i...

Svar: Jag förstår att det är jobbigt, hoppas det blir bättre snart på jobbet! <3
Annaaaanas

2018-06-04 @ 15:46:17
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0