run to the hills.

Hallo!
 
Sista jobbdagen för denna veckan. Är pepp på att komma iväg och få lite ledigt men jag känner mig inte alls pepp på att jobba idag... Det är redan varmt på kontoret så känns som att det kommer att bli lite olidligt idag. 
 
 
Nu hoppas jag att denna dagen går fort så jag kan cykla hem och packa det sista innan vi blir upphämtade. I och med att det nu är Sweden Rock Festival så betyder det att det förmodligen inte kommer att komma några uppdateringar här på bloggen under den tiden. Så vi hörs av igen på söndag eller måndag. Och med detta sagt så önskar jag alla en trevlig nationaldag och en supertrevlig helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Ha en supernice festival!! Ta det lugnt i solen, drick mycket vatten och använd mycket solkräm! Wihooo!

Svar: Taack!! :D Will do!
Annaaaanas

2018-06-05 @ 10:21:03
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0