smiling.

Hallo!
 
Jag kan typ inte sluta le. Först och främst så är det fredag idag och bara det känns väldigt skönt. Hoppas på en lugn dag idag. Men det som framförallt får mig att le är det faktum att jag har hittat min klänning..! Det blev en av de som jag tittat på innan. Det kändes i magen att det var rätt och mitt följe (om jag nu får kalla dem för det hahah) sa att jag sken upp på ett annat sätt när jag fick den här på mig. Det blev lite dyrare än vad jag egentligen hade tänkt från början men är det rätt så är det liksom. På ett sätt vill jag ha oktober nu så jag kan få ha min klänning på mig heheh. Men så klart så vill jag ha sommar först. 
 
Nu hänger den kvar i butiken för jag ska tillbaka igen i slutet av augusti för lite justeringar. Det kändes bäst att låta den hänga där och istället för att ta hem den och sen släpa tillbaka den igen. Plus att jag hade nog haft väldigt svårt att inte gå och titta på den hela tiden och ännu värre, prova den (!?). Nä det är nog bra att den hänger kvar. 
 
 
 
Men som sagt fredag idag och efter jobbet blir en en fika med Therése i stan.
 
Ha en riktigt bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hahahaha kan se dig i den där hemma när inte B är hemma och sen hör du när han vrider om nycklen i låset och så bara far du omkring med tyll överallt hahahahaha!

Ses sen! :D

Svar: Hahah sån kaos det hade varit! XD
Det gör vi! :D
Annaaaanas

2018-06-01 @ 09:39:42
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: torres

Så fin du är :D

Svar: Oh, tack så mycket :D
Annaaaanas

2018-06-18 @ 12:56:59
URL: http://nouw.com/torres

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0