we fight.

Hallo!
 
Nu är det påsk. Det märks för att det har kommit mycket godis till kontoret hahah. Det ska bli väldigt skönt med långledigt. Vi har inte jättemycket planerat heller vilket är skönt. Behöver få ta det lite lugnt och återhämta energi. Det är jobbigt med nytt jobb. Mycket man ska lära sig och framförallt mycket ångest inför att göra fel, vara en besvikelse för arbetsgivaren osv. Som tur är så är alla här trvliga och tillmötesgående . Det är okej att fråga och de hjälper gärna till. Det är ju så klart en fördel för att dämpa den värsta ångesten. Det sitter dock fortfarande i mycket från mitt gamla jobb som får mig att hålla tillbaka ganska mycket. Men förhoppningsvis så släpper det mer och mer. 
 
Jag är fortfarande på jobbet när jag skriver detta, har tagit en liten paus. Tur att man har eget rum heheh. Nej men jag ska inte göra detta till en vana, det var bara ett bra tillfälle just nu. 
 
 
Detta är mest för min egen skull för att bevisa att jag har varit på gymmet två gånger denna veckan. Först var det ett armpass och sen ett benpass. Idag blir det kondition i form av löpning. Vädret får avgöra om det blir inne eller ute. Just nu lutar det åt inne. 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Så duktig! Skulle tränat idag men tjejveckan överraskade mig några dagar för tidigt så däckade i sängen med vetekudde när jag kom från jobbet, blä :(

Svar: Ischlo :( jag kom till gymmet för att springa men klarade bara halva sträckan som jag tänkt innan jag blev svimfärdig :(
Annaaaanas

2018-03-29 @ 21:41:22
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0