gymselfie.

Hallo!
 
Lyckades ta mig till gymmet igår efter jobbet. Svetten rann om mig när jag körde ett ben-, rumpa-, magpass. Men det känns så bra efteråt, man känner så duktig. Det var också extra bra att träna igår för jag var i stort sätt själv på gymmet. Det var en dam som körde intervaller på ett löpband men eftersom tjejgymmet är i en vinkel så såg jag inte henne och därför kändes det som att man var själv. Hoppas på samma idag då jag tänkte köra ett arm- och ryggpass idag. Förra tisdagen var det mycket folk på gymmet och en tjej som körde ett cirkelpass med allt som jag också behövde använda, vilket gjorde mig väldigt irriterad. Så det blev inget bra pass då.
 
Älskar färgen på detta linnet.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Gymselfie :D :D :D

Svar: japp heheh ;D
Annaaaanas

2018-05-22 @ 14:10:27
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0