måndag...

Hallo!
 
Måndag...va hände med helgen egentligen? Jag var helt slut efter jobbet i fredags så somnade en liten stund och sen tittade Björn och jag bara på film innan vi gick och la oss. 
 
I lördags var det en spännande dag men det skrev jag ju om i förra inlägget. Ska filma lite till och sen ska jag sätta mig och redigera den videon. På kvällen sedan så var vi bjudna på 25-årskalas hos en kompis till mig. Det var trevligt men som vanligt när vi inte känner så mycket folk så blir det en del tid för oss själva också. Ingen av oss är såna som tar första steget och börjar prata med någon. Jag har inte jättemycket problem om någon väl börjar prata med mig men de måste ta första steget. Känns kanske lite konstigt eftersom jag är utbildad kommunikatör heheh. 
 
Söndagen spenderade vi hos mina föräldrar med att titta på MotoGP och äta middag. Mor och jag smet även under en liten stund och lät grabbarna titta på bronsmatchen i hockey medan vi diskuterade klänningar. Vi åkte hem hyfsat tidigt så vi hann hem och tittade på finalen i hockey VM mellan Sverige och Schweiz. Vilken match! När det gick till förlängning och sedan straffar så trodde jag att jag skulle spy av nervositet. Som tur var så gick det vår väg och Sverige är världsmästare!! 
 
Nu ska jag försöka klara mig igenom denna måndagen.
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0