the light in her eyes.

Hallo!
 
Idag är det som fredag för mig för att jag är ledig imorgon. Därför är jag så här glad idag. 
 
 
Hoppas nu bara att inget kommer upp som förstör det humöret. 
 
Kanske ska berätta anledningen till att jag är ledig.? Det är nämligen så att en av mina fastrar fyller 60 och vi ska upp till Stockholm på fest imorgon. Jag har redan bestämt vilka skor jag ska ha, nu måste jag bara bestämma vilken klänning jag ska ha till. Kommer säkert springa runt i lägenheten och slänga kläder här och där så att sambon bli tokig hahah. Oavsett vad jag väljer så kommer jag nog att ångra mig för så är det alltid. Men men, förhoppningsvis så blir det bra.
 
Dags att göra något vettigt nu tror jag. 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Woho, hoppas ni får en trevlig resa! :D

Svar: Taack! :D
Annaaaanas

2018-05-24 @ 10:36:13
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0