weird week.

Hallo!
 
Så ja, ehm, den här veckan har ju varit konstig. Man har blivit lite mindfucked faktiskt, om man nu får uttrycka sig så. Helgen tillbringade Björn och jag i mina föräldrars sommarstuga efter att vi lämnat de på Sturup. Men innan dess så lyckades jag faktiskt att komma iväg till gymmet. Det blev ett ben-, rumpa-, magpass. Svetten rann om mig när jag var klar men det gjorde också att jag kände mig duktig som kom iväg. Jag passade också på att filma lite under lördagen så förhoppningsvis kommer det en vlogg snart. 
 
 
 
 
När helgen var slut och det blev måndag så blev det ju fredag igen. Förstår ni hur jag tänker? Det var ju måndag men det kunde ju ha varit en fredag för att man var ledig dagen efter. Kändes konstigt men dagen var ganska lugn. Det var inte så mycket folk inne på kontoret heller. På kvällen stack Björn och jag till några av hans kompisar i Lund en stund innan vi åkte hem till mina föräldrars lägenhet och hunden igen.
 
Knähund...
 
Tisdagen blev ju sedan som en söndag. Vi började dagen med att äta lite frukost innan vi hade möte på en restaurang för att prata lite cateringen till vårt bröllop. Tror det kan bli bra, de kan erbjuda ganska mycket med kött, fisk, vegetariskt och veganskt. Sen bar det av till Center Syd där jag köpte en ny träningsväska på Stadium Outlet. Man känner knappt igen sig där längre. Köpcentret har ändrats mycket sen jag var liten. I alla fall. jag fick även beställt min vigselring (!!). Så himla galet det känns hahah men bra också så klart!.
 
Sen blev det måndag igen, eller? Nej det var onsdag men det blev helt galet i huvudet. Idag är det torsdag men känns lite som tisdag och därför är det extra skönt att det är fredag imorgon och det betyder snart lite mer ledigt. 
 
Vi ska hämta mina föräldrar igen på söndag och det ska blis könt att få komma hem till sin egen säng. Men först har vi torsdag med jobb och arbetsmöte med styrelsen, fredag med jobb och sen lördag där det nog blir lite städning först för sen kommer Therése och hennes sambo över på taco-middag. Yeey!
 
Men nu blir det först lite frukost på jobbet och sen tar vi tag i denna dagen. 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Oooh vad skönt att vigeslringen är beställd! Nu gäller bara klänningen.. haha :O

Svar: Ja faktiskt, Den har ju typ bara en veckas leverans så det var ju inte superbråttom hahah men ändå skönt att ha det gjort. Usch ja, börjar bli ganska stressad över det faktiskt :O :(
Annaaaanas

2018-05-03 @ 10:50:20
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Linda

Fiiin vovve😍

Svar: Tack, visst är han ^_^
Annaaaanas

2018-05-07 @ 18:40:21
URL: http://janssontosa.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0