wrestling gone wrong.

Hallo!
 
Det är något fel på blogg.se vilket alltid är lika störigt. Kul när man loggar in och sidan säger att man inte har behörighet till sin egen sida liksom. Anyhow, moving on. 
 
Nästan hela förmiddagen så har folk på jobbet undrat vad jag har gjort med min arm då jag går med den tejpad. Kanske skulle tänkt på att ha en längre tröja eller fixat annan färg på tejpen än vit hahah. Om vi säger så här; man ska inte brottas med folk som är mycket starkare än en själv. Björn envisades om att tända och släcka sin lampa igår. Vi har den styrd med en fjärrkontroll och han tycker det är kul att släcka, lägga sig nära och sen tända igen för att skrämma mig. Inte för han lyckas skrämma mig så ofta hahah. Men igår var jag trött och ville sova (då jag suttit på styrelsemöte i 3,5 timme!!) så efter ett tag så tröttnade jag och slängde mig över honom för att få tag på fjärrkontrollen så han inte kunde leka mer. Det hela slutade dock med att jag fick min (redan trasiga)  handled böjd i någon konstig vinkel och det gjorde ont. Så idag går jag med handleden tejpad för att få lite stöd på den. Ser nog värre ut än vad det är heheh.
 
 
Att man aldrig lär sig. Så svag som jag är så borde jag inte ge mig in i såna matcher. Man lär sig av sina misstag som man brukar säga. Men det funkar säkert inte i det här fallet..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hahaha men ajj!

Svar: Heheh ja det kan man ju säga. Men det går nog över snart :)
Annaaaanas

2018-05-17 @ 13:39:51
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0