hitta balans.?

Hallo!
 
Har ni någon gång känt er typ delade? Det är den känslan jag har just nu. Jag känner mig glad samtidigt som jag känner mig ledsen. Det som känns värst är nog faktiskt att jag inte riktigt känner att jag har mitt liv riktigt under kontroll. Det finns vissa saker som funkar och andra som inte funkar. Problemet är att hitta balansen mellan.
 
Jag måste börja lära mig att ta tag i saker direkt och om det är något som jag vill göra så ska jag göra det. Helst så fort som möjligt. Det har med att skjuta upp saker, "jag-gör-det-imorgon", funkar ju sisådär oftast. 
 
Det som jag kanske borde göra är att sätta mig ner själv och skriva ner vad jag tycker är viktigt för mig och hur jag vill lägga upp saker i framtiden. Någon annan som har ett annat förslag på hur man kan få bättre ordning på sitt liv?
 
 
 
Dagens låt:
Tokio Hotel - Something New

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Listor är alltid bra för struktur! Jag har listor överallt jag går på saker jag vill göra, saker jag tänker på, saker jag ska fixa osv osv ^_^

Svar: Då ska jag börja med det! ^_^
Annaaaanas

2018-11-10 @ 10:38:35
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0