the one where I got the best friends.

Hallo!
 
Är det redan torsdag liksom!? Ibland undrar jag var tiden tar vägen. 
 
Måste berätta om min helg haha. Jag hade planerat en lugn helg med ett besök på stoff och stil för att köpa saker till bröllopet, någon löptur och ta det lugnt men nejdå det blev det inte. I fredags så åkte min mor och jag för att prova min klänning igen med rätt skor och underkläder. Den ska läggas upp lite och lite annat som ska fixas. När jag kom hem så hade Björn städat. Lägenheten var hyfsat städad innan men jag tänkte väl bara att han kanske tycker om när det är städat så han tog tag i det innan det gick för långt så det börjar bli jobbigt. Fredagkvällen var lugn och vi chillade mest. I lördags så gick Björn upp innan mig, vilket inte är jätteovanligt. Även fast jag vaknade av mig själv så låg jag ändå kvar i sängen och drog mig ganska länge. Till slut på Björn in och tyckte att jag skulle gå upp. Han hade jeans på sig redan vilket jag tyckte var konstigt för han brukar oftast gå runt i kallingar hemma för han tycker lägenheten är för varm. Jag frågade varöf rhan hade jeans på sig och fick svaret att det bara blev så. När jag kom upp så hade han även fått på sig ett linne. Svaret jag fick då var "Ah men vi ska ju ändå iväg sen så tänkte att man kan ju vara förberedd". Kändes väldigt märkligt men men jag köpt det. Jag frågade om vi inte skulle göra frukost men då sa han att vi ska kolla på nyheterna kl 9 först. Inte heller något konstigt med det för det brukar vi göra. Efter nyheterna så gick han ut i köket och så ropade han "Älskling, du måste komma och kolla. Det står en Maserati på gatan". Jo visst jag tycker om bilal och speciellt sportbilar. Men allt kändes ändå weird, speciellt med tanke på att han hade telefonen redo som för att filma. Jag tittade ut på gatan från balkongen och såg först inget men hörde sedan mitt namn och tittade längre ut och ner och där står min syster, min bästa vän och två vänner till med musik och skyltar där det stod möhippa. 
 
 
Så sjukt. Jag hade det på känn att det skulle bli något men inte den helgen och inte att det var så många som varit med och planerat (vissa kunde tyvärr inte). Jag började skaka ordentligt och blev helt, ja jag kan inte riktigt beskriva känslan. Där stod jag i satinmorgonrock och underkläder liksom. Sprang in i badrummet för att sätta i mina linser och borsta ut håret lite. När jag kom ut så stod de i hallen. Började nästan gråta av glädje över att se dem där och att de planerat så fint. Jag blev tillsagd att klä på mig ett par byxor och så fick jag en jättefin tröja som de tryckt där det stod "I'm the bride" i Vänner-typsnitt. Det var nämligen temat, tv-serien Vänner. På ryggen stod det "The one where Anna gets married". Så himla gulligt. De själva hade tröja där det stod "I Do Crew" i samma typsnitt. Även Björn fick en tröja. 
 
 
 
Sen bjöd de på jättegod frukost med baguetter, croissanter, frukt och smoothie. Och så klart lite bubbel till det med ananassugrör hehe. När jag nästan ätit upp så kom det en make up artist och sminkade mig och jag fick en tiara med slöja som Therése gjort åt mig. Sen ringdes det taxi och vi åkte in till stan.
 
 
 
 
Där gick vi först på Teamtastic och gjorde utmaningar. Det var jättekul och alla var jätteduktiga. 
 
 
 
Sen käkade vi lite lunch på Salads and Smoothies innan några tyvärr var tvunga att gå. Gänget som var kvar gick då och bowlade en runda innan vi åkte tillbaka till oss, drack lite bubbel och gjorde oss i ordning för kvällen. Vi mötte upp Sanna och så gick vi och åt på Pinchos innan vi drog vidare till TGIF för lite drinkar. 
 
 
 
 
Det var en underbar dag och ett stortjätte tack till alla som var inblandade. Är så otroligt tacksam för mina fina vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hahaha åh! :D Så ledsen att jag missade halva dagen men glad att jag kunde vara med lite! Bästa du!!! <3

Svar: Jag är jättetacksam för att du kom, även om det bara var för halva dagen!!! <3
Annaaaanas

2018-09-21 @ 09:14:13
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0