cold morning.

Hallo!
 
Det var inte skönt att cykla till jobbet imorse. Det var kallt och min sadel hade till och med frost på sig. Jag cyklade hemifrån lite tidigare för att cykla inom konditoriet och köpa lite fikabröd till jobbet (får bjuda på något gott när man har fyllt år). Men när jag kommer dit så har det inget klart, det tar en timme till sa han bakom disken. Lite småsur cyklade jag till jobbet. Men som tur är så har jag världens bästa  man som erbjudit sig att åka och handla och sen cykla  ut med det till mig. Jag menar hur snäll är inte han?! Så nu löser det sig i alla fall. 
 
 
I och med att det är så kallt ute så blir det så kallt på kontoret också. Sitter med långärmad tröja, skjorta, en tjocktröja och halsduk men tycker ändå det är kallt. Har haft igång värmeelementet en stund men börjar få lite huvudvärk då luften blir så dålig av det elementet. Så om det här vargavinter som det pratas om kommer så får jag ta med filtar till jobbet och kunna svepa in mig i haha.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Usch vad kontorsbyggnader är dåliga på temperaturer! För varmt på sommaren och för kallt på vintern! Man borde veta bättre år 2019 och kunna lösa det :O

Svar: Men eller hur, ska det verkligen vara så svårt!? :O
Annaaaanas

2019-01-12 @ 12:21:20
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0