det. är. kallt.

Hallo!
 
Det här är inte riktigt okej. Igår satt jag med tröja, dubbla stickade tröjor och en väst på jobbet och frös. Idag sitter jag med långärmad tröja och Bs tjocka teddyfleecetröja (som jag brukar kalla den), halsduk, torgvantar, raggsockar och varma tofflor men fryser ändå. Det kom rörläggare igår för att titta på elementen och de skulle komma idag också och stänga av värmen för att kunna jobba men de verkar inte vara här än. Men om de stänger av värmen så kommer det att vara olidligt att jobba. Chefen har sagt att det är okej att gå hem och jobba om det blir för kallt för att sitta på kontoret. Men vi får se hur det blir, än så länge har rörläggarna inte kommit. 
 
 
Mår lite bättre idag men sov en stund när jag kom hem igår och hade sedan en lugn kväll och det kan nog ha gjort en del. VIlket är tur för ikväll så ska jag ut till min fina Therése. VI har inte setts sen nyår(!) och hade svårt att få till något innan dess också. Men nu äntligen blir det av. B ska ut och spela innebandy så jag passar på att följa med och på så sätt kan jag hälsa på Therése i deras nya hus. Ska bli så mysigt!
 
Får springa några varv på kontoret om det blir för kallt haha men nu kör vi. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Berndtsson

Stretch låter som en toppen 30 dagars. En mage och en Stretch ;-) Ska leta efter någon bra.
Ja fy här är alldeles för kallt..

Svar: Ja det kör vi på :D
Annaaaanas

2019-01-24 @ 10:21:26
URL: http://berikas.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Men asså nej, inte ok med er temperatur på jobbet :O :O

Svar: Nej jag vet :(
Annaaaanas

2019-01-25 @ 10:55:24
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0