förkylning eller skrikit för mycket?

Hallo!
 
*Läs med en kraxande röst*
Antingen så håller jag på att bli förkyld igen eller så är det för att jag skrek för mycket igår. Som jag skrev i mitt förra inlägg så var det ju dags för live hockey igår igen. Så klart så stod vi i bortaklacken. Denna gången hade vi en riktigt bra klackledare som var duktig på att se till att vi sjöng ramsor och tog i från tårna. Mot slutet av matchen så blev jag yr och höll nästan på att spy när jag skrek men det var värt det. Jag trodde att det var avgjort då det med ca 1,5 minut kvar av matchen stod 2-0 till Pantern. Då reducerar Leksand till 2-1 och det kändes gött att inte bli nollad. De satsade mer och tog ut målvakten och med 26 sekunder kvar av matchen så lyckas vår kapten Karlsson att sätta 2-2 och jublet från klacken var så högt. Jag trodde själv knappt att det var sant haha. Så blev det förlängning där Leksand tillslut lyckades sätta pucken i mål och vann matchen. Om jublet kunde bli ännu högre så blev det det och det kändes så himla bra att gå därifrån efteråt. 
 
Uppvärmning innan match
 
Leksand i vitt och blå
 
Efter lite otur med bussar så lyckades vi äntligen komma hem och innan man hunnit varva ner och göra sig i ordning för sängen så var klockan halv tolv. Nu har det blivit två sena kvällar på rad så det är därför jag känner mig trött och tung i huvudet idag. Jag har ont i halsen och kraxar som en kråka. Så antingen så är det för att jag har sovit för lite och skrek igår eller så håller jag faktiskt på att bli förkyld. Jag sprang ju faktiskt runt på ett lekland med småbarn i lördags och det hade inte förvånat mig om jag snappat upp något där och sen stod jag och frös igår vilket inte gjorde saken bättre. 
 
 
 
Men jag hoppas att sömn, vatten och te med honung hjälper till så att det inte är förkylning igen. 
 
Dock så blir det inte lugnt direkt efter jobbet idag då vi ska tömma Björns förråd idag och åka till tippen. Så jag hoppas det går fort så man får komma hem och chilla sen.
 
Håll tummarna för att jag inte blir sjuk igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hoppas hoppas att du inte blir sjuk igen!

Svar: Tack <3
Annaaaanas

2019-01-22 @ 15:25:23
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: E

Hoppas du inte för på g att bli sjun♡

Svar: Tack <3
Annaaaanas

2019-01-22 @ 18:27:18
URL: http://berikas.blogg.se
Postat av: Johanna

Håller tummarna för att du slipper bli sjuk.

Svar: Tack så mycket :)
Annaaaanas

2019-01-22 @ 20:20:12
URL: http://momentsbyjohanna.blogg.se

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0