Come out and play

Det kändes som man nyss klev upp ur sängen för att gå till skolan och nu sitter man här med sin vanilla latte och skriver. Tiden går så fort, man hinner ju knappt blinka.
Skitväder idag! Regnar och blåser, jag hatar det. Det är ju inte direkt så att man blir glad av det. Humöret är ganska kasst.

Började 9,45 idag med engelska men kom försent för att jag följde med Ellen och Quafi till personalrummet. Jag tror det dockl inte gjorde så mycket att vi kom sent för vi får ju skylla oss själva att vi får mindre skrivtid. Provet kändes ganska bra och det vill jag inte känna för då betyder det att det har gått dåligt.
Gick tidigare så vi hann och äta. Det var potatisbullar och stekt tärnat fläsk. Blää! Jag tog fil istället men pallade inte tugga så tog inga flingor.
På svenskan stod läraren och pratade om språkets historia och sen om det svenska språket.
Träffade Kim och Kajsa vid mitt skåp. Tack för att ni får mig på bättre humör!
Vi skulle till skissernas museum med bilden och Dóra och jag virrade bort oss bland alla hus men vi hittade tillslut och vi var fem minuter sena men det var ändå ingen annan som hade kommit då så det var lugnt. Vi gick runt och kollade på lite olika tavlor och skulpturer och svarade på frågor.
Hann med bussen som vanligt halv tre.

Jag tänker inte nämna namn. Asså seriöst du måste lära dig att visa medkänsla. Jag orkar verkligen inte att bli hackad på och nedtryckt. Jag vågar inte prata med dig om det för du kommer bara trycka ner mig igen. Ska bli så skönt med lov så jag kan få slippa dig. Ibland så går det jättebra men så händer något och du trycker ner mig igen. Jag tror inte att du fattar hur det känns. Men jag ska samla mod och när jag samlat tilräckligt så ska jag ta mig i kragen och prata med dig!
Jag önskar att du bara kunde fatta genom att se på mitt kroppsspråk.


Jag kan inte släppa den där "emohostningen". Även fast jag blir lite glad när någon kallar mig för emo för det betyder ändå att jag har uppnått den alternativa stilen. Men eftersom det var en från klassen så känns det ändå lite. Nu ser jag  honom på ett helt annat sätt. Det känns lite jobbigt. Jag måste komma över det.
Det ska bli skönt att få jullov så jag kan få komma bort från klassen ett tag och träffa lite kompisar som jag inte brukar träffa och lite så.

Nä nu måste jag plugga fysik. Jag har prov imorgon.

<3

Kommentarer
Postat av: Therése

BABY PROVET GiCK JÄTTE BRA TROR JAG! XD ^^

Och jag vet vem du pratar om, right?

Och du, den där killen i din klass. Vi ska nita honom!

<3

2008-12-02 @ 20:16:05
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Dóra

Lovely T-shirt ^_^

2008-12-07 @ 10:56:32

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0