Deppdag..

Vaknade upp helt deppig. Låg i sängen nästan hela förmiddagen och lyssnade på musik. Det fick mig att bli gladare så jag gick upp och provade kläderna jag fått från Kajsa när hon rensat sin garderob och sen fixade jag mig. Jag gick en vända till banken och fick min lön från universitet insatt och ett nytt kort eftersom maestro-kort inte funkar överallt *suck*.

Nu sitter jag vid datorn och vet inte vad jag ska göra. Jag vill vara kreativ, kunna rita och sy eller något men det är jag inte *snyft*
Ska leta upp bilder på vänner m.m som ska skrivas ut och upp på min vägg. Ska göra om lite, flytta några utklipp och så :) Jag vill ha upp min klocka också och min flagga men det måste min pappa hjälpa mig med för det ska borras i betongvägg och tak ;p Sen måsre jag hitta ram så min heliga plansch också kan åka upp på väggen. Den ligger gömd för tillfället haha.

Hade mys hemma hos Katrin igår. Vi åt cheesecake, drack glögg och te. Vi pratade och tittade på filmen "When a man loves a woman" men hann inte se klart för kom min pappa med bilen. Jag fick köra både till Katrin och hem ;)

På tal om inget, ni på bilddagboken suger x)

Ha det bra
Tschüss
<3

Miss you


Kommentarer
Postat av: Therése

Maestro suger röv >.< och det är illa eftersom jag inte gillar att använda det utrycket hahahah! XDDD



I mIsS Jo!

2008-12-29 @ 16:47:00
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Fredr!k

musik är så mycket bättre än antideprisiva:)

2008-12-31 @ 00:21:24

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0