I don't believe in anything...

Blä, trodde jag hade ställt alarmet men istället kommer Kajsa in halv elva och väcker mig. Jag hade tydligen stängt av alarmet när jag satte på det. Fråga mig inte måste vara trött. Fick sovit i tio timmar så det var ganska nice ändå. Behövde det säkert. Vid tolv halv ett kom Kajsa på att jag inte hade ätit frukost. Ofta min syster kommer på att jag inte ätit?!

Jag har varit lat hela dagen. Bara suttit framför datorn, hehe oops. När klockan blev tre hade jag bestämt att jag skulle börja göra mig i ordning. Det är skönt när man inte behöver stressa utan göra allt noggrant. Hade lagt fram det jag skulle ha på sängen men nej när jag sen satte på det så funkade det inte alls. Gick igenom garderoben, gick ner till syrran. Fick värsta ångesten för jag är så jädra ful och har inga kläder. Men tillslut blev det något, blev inte jättenöjd men ändå. Gick in i badrummet och skulle försöka mig på en ny frisyr men nej det är klart att det också ska skita sig! Stod säkert över en timme och det bara failade. Blev typ det gamla vanliga fast ändå inte.
Fick dock övningsköra till Alex :) 18-årsmiddag hos henne. Hon hade lagat god mat! Jag var tvungen att åka ganska tidigt för min sista buss gick.  Så nu sitter jag här, vem trodde något annat liksom?!

Har egentligen inte så mycket mer att säga om dagen. Imorgon måste jag städa och fixa födelsedagspresent till min mormor. Hon ska komma till oss på lunchmiddag imorgon. Sen måste jag plugga lite också, iaf tyska och svenska.

Äh jag pallar inte bry mig om er just nu...det falska leendet hamnar på mina läppar.

"Everyday, everyday
I just dream away dream away
to another world
everyday I can see
people all around look at me
I know what they thinking
He's such a lonely rider
He's such an outsider
cause in my heart

Everyday everyday I know what they say
what they say
You'll be soon forgotten
no way no way they can cure me cure me
I'm a mess inside now
There's nothing left to fight for
Nothing to make it right for
You're in my heart

This is the sound of my remedy
Cause I am what I am
You are what you are
This is my heart in a melody
cause you are what you are
I am what I am "

Den beskriver mig så bra <3

Schlaf schön!

Kommentarer
Postat av: Therése

lyx att kunna ta det lugnt. fick städa heeela dagen!

halv sju var jag klar, och då har jag ändå saker jag måste göra imorn >.<

2008-12-07 @ 00:49:21
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Dóra

Du var så fin och gullig igår ju ;D Glitter runt ögonen :] <3 Fast jag kommer ihåg nu att jag glömde säga att jag tyckte det var fint med glittret.. oops XD Hugz på dig för det då <3 ^__^

2008-12-07 @ 11:11:59

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0