Kommer det här gå?

Detta blir egentligen ett test på om jag kan skriva en blogg. Orken och tiden är väl egentligen det stora problemet.
Sen vet jag inte heller på om jag kommer kunna skriva så mycket heller haha. Kommer bara bli en massa skit. Det kommer även bli en chans för mig att försöka skriva av mig lite.

Jag måste bara säga att jag är glad att jag inte var på fan-partyt igår. Det var ju tydligen kaos där. Jag fick dock spendera kvällen men min favorit-Piff! Vi har två kompisar som var där nere. Vi väntade i sju och en halv timme på att de skulle ringa men tydligen så var det ingen konsert. Helt konstigt eftersom de skrev att de skulle ha det. Aja, det verkar som vi fått autografer iaf. *glad* Caroline, en av tjejerna fich inga och Therése och jag har så dåligt samvete över det men hon har ändå fått se dem live!
(Om ni vill läsa mer så kan ni gå in på harajukumademedoit.blogg.se )

Jag ska ha engelskaprov imorgon, fast det är ett sånt man inte kan plugga till men ändå. Jag är dock väldigt nervös över fysikprovet på onsdag. Det är en lång historia; Det var planerat att vi skulle ha det nu på onsdag och sen flyttade vi det till förra fredagen (jag pluggade knappt till det) sen på lektionen så säger min lärare att vi inte behöver göra provet så då blev det flyttat till onsdag igen. Jag har faktiskt varit duktig och räknat lite uppgifter idag och måste räkna mycket imorgon också.

Jag är ganska duktig på att klaga hehe. Så förlåt alla som läser som blir helt trötta på mig!

Detta blir kanske inte så långt inlägg men jag skriver imorgon igen om jag inte har pluggat ihjäl mig haha.

Nä nu säger jag godnatt till alla
Ha det bäst
<3


Kommentarer
Postat av: Therése

WOHO HEJA ANNA!! ^^ <3

2008-12-02 @ 15:43:07

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0