Nothing can stop us. They're not gonna get us

När jag kom till skolan idag så satte jag mig utanför bildsalen. Dóra var lite sen eftersom hon hade missat sin buss så hon kom ungefär tjugo över. Hon hade tur för läraren hade inte kommit. Vi väntade en kvart och sen stack vi till tavlan. Klart att vår lärare skulle vara sjuk. Jag hade kunnat sova istället. Men det var ändå lite bra för då kunde Dóra och jag göra lite projekterbete.

Sen på svenskan var det bara två  grupper som redovisade så vi fick sluta tidigare. Så vi gick till biblioteket och lånade två böcker till projektarbetet. Sen väntade matsalen.  Där träffade vi Lars en stund. Efter det gick va och satte oss och väntade på att vårt pa-möte skulle börja. När det gått tio minuter och var handledare inte kommit och vår svenskalärare gick förbi så frågade vi henne var Lena (vår handledare) var nånstans och då sa hon att hon var i arbetsrummet. Suck. Så vi gick ner och hämtade henne och hade vårat pa-möte. Jag var lite sur eftersom jag missade min buss och fick ta den en timme senare. Jag hann ändå ut med hunden och byta till danskläder m.m. så det var ändå ganska lugnt.

Dansen var faktiskt rolig idag. Kanske för att man har kommit in i det och börjat lära känna lite fler folk :)

Dagens citat:
"Jag är egentligen inte hungrig"  (Tallriken var full med mat) hahaha



Gillar min tröja, fick den Kajsa i namnsdagspresent :) <3

Kommentarer
Postat av: Therése

GLÖMDE BERÄTTA OM LARS JU! O_o!

2008-12-11 @ 22:10:24
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Din latmask

PA-saken känns mkt bättre nu än förut, det är iaf en positiv sak med det nu XD

2008-12-15 @ 13:30:20

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0