Paniken tog tag i mina sinnen

Allt var som vanligt imorse. Jag gjorde mig i ordning och gick ner och satte mig vid frukostbordet. När jag hade tagit några tuggar på min macka och några klunkar av mitt te blev allt svart. Jag säger att proppen måste gått. När jag sagt det hörs det en jävla smäll. Det är då paniken tar tag i mig. Ni som känner mig vet hur jag är. Jag skriker rätt ut och tårarna rinner längst kinderna. Jag skriker att någon måste komma och hålla om mig. Min syster kommer och håller om mig och letar samtidigt efter en tändare så hon kan tända ljusen som står på bordet. Min pappa har letat upp en ficklampa och går och ställer sig i fönstret och säger att hela "stan" är svart. Strömmen har gått överallt. Vid det här laget har paniken börjat lägga sig och då kommer även elekticiteten tillbaka. Dagen fortsätter sen som vanligt.

Provet idag gick dåligt! Blackout och visste inte alls hur jag skulle lösa uppgifterna. Kommer jag att klara av fysik b?  
När vi gick til svenskan började det snöa, igen!?!
Therése och jag hade inget att göra på håltimmen. Vi satt vid en dator och tillslut kom vi på att leta muffinsrecept.
Jag hatar att lyssna på mig själv..
På engelskan övade vi på speaking. Vi skulle senare lyssna på oss själva och bedöma oss själva. När lektionen äntligen var slut gick jag i halv snöstorm till centralen där jag mötte Therése och vi åkte hem till mig.
Väl hemma hos mig gick vi först ut med hunden och handlade och sen hem och åt och började baka. Vi lyckades bestämma oss för chokladmuffins med marianne ;)   Vi ska lämna till Caroline och Åsa imorgon som tack!
Tog ett smakprov och de var goda.
Följde Therése till bussen och sen gick jag hem och läste svenska.

Snön har nu lagt sig vit på marken.

Dator och tv på rummet är inte bra, man fastnar så lätt vi dem. Då kan det hända att man inte gör det man ska. Oops!

Jag kan inte riktigt fatta att det är två veckor kvar i skolan och två dagar denna vecka! Det är sjukt! Ändå känns det så långt borta. Nu kommer snart julstressen också, julklappar som ska handlas, julgodis som ska bakas och julstämning som ska skapas.

Jag har sjukt ont i magen och jag vet inte varför.
Snart väntar sängen och förhoppningsvis kan jag sova.
Godnatt och sov så gott!

Imorgon! Imorgon! Imorgon får vi planscherna tillbaka! Signerade! Vi får även tillfälle att ställa alla frågor vi har!

Kommentarer
Postat av: Therése

ÄLSKLiNG!!

VARFÖR HAR DU iNTE SAGT NÅGOT OM iMORSE :(

STACKARS DiG!!!! <333

2008-12-03 @ 22:20:23
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0