:D

Hahaha vilken natt ;p
Gick och la mig typ halv tolv och det är ju ändå ganska tidigt och och sen vid halv tre ringde min mobil. Jag kände inte igen numret så jag klickade. Efter det hade jag svårt att somna om. Halv fyra ringde det igen! Denna gången kände jag igen numret ,för det stod Henrik på skärmen, så jag svarade. Vi pratade i 20 min sen bröts det (min dumma cpmobil) och sen pratade vi 40 min till. Pratade med Henrik och Putte och sen var det någon/några andra i bakgrunden. Kan ju verkligen säga att de väckte mig för jag var inte alls trött eller jo lite men iaf så att jag inte kunde sova efter heller utan låg vaken och somnade inte förrän efter fem. Ni var iaf härliga och charmiga, killar ;p Fick mig att skratta många gånger!

Sen var det upp halv nio och en timme senare ut och gå 5 km med syrran ;) Har läst lite engelska och gjort ett internettest men jag har inte hunnit packa än. Måste göra det! :p

Imorgon ska jag få köra så länge jag orkar (tar ändå nästan 4 timmar att köra :p). Ska börja köra vid åtta så måste gå och lägga mig tidigt idag.

Aja over and out

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0