Die Sonnensystem

Morsning Korsning

När jag vaknade var det snöstorm ute, jippie. Hade fixat mitt hår och fått jättefin volym och så går jag ut med hunden och så är typ allt förstört, suck. Det finns fördelar och nackdelar med snö. Man börjar få lite julstämning när man ser snön som Therése sa och det är mysigt att sitta inne och titta ut när det snöar men det jobbiga är att det är kallt så man får ta på sig en massa kläder och man blir blöt när man är ute och sen är det ju inte lönt att styla håret eftersom det ändå kommer pajja av väder eller mössa. Iaf sen tog jag bussen till Lund där jag mötte upp älsklingsflikkan och vi åkte ut till Nova. Skulle köpa julklappar och titta efter klänningar att ha på jul och nyår. Vi gick typ bara runt och tittade på klänningar hehe. Vi "fikade" på donken och sen köpte jag en klänning från Gina Tricot och Therése köpte en rosa från H&M (som jag tänkte köpa i lila men blev mer förtjust i den från Gina). Jag köpte dock en julklapp till min mamma så lite duktig var jag ändå.


Klänningen jag ska ha på jul och nyår.
Med rätt accessoarer blir det nog skitbra.

Sen tog vi bussen tillbaka till Lund där vi var tvunga att säga hejdå. Så träffade jag Kajsa och vi köpte ytterliggare två julklappar så nu är det inte så många kvar. Så passade jag på att gå in i 3-butiken och nu får jag inte byta mobil förran fakkin' april!? Först säger det 18 månader och det är nu i dec och sen när jag frågade för några veckor sen så sa det att jag får byta i feb efter 20 mån och nu är det tydligen 3 mån innan abonnemanget går ut det vill säga april. Argh! Jag är så arg på 3 nu. Jag hade sett fram emot att få byta mobil och helst till en Satio men nej jag måste vänta 4 månader till, jag pallar inte! Okej att jag har lånat mobil av min mamma just nu men jag kan ändå inte skicka eller ta emot mms på den :/

Nu ska jag ta och försöka planera morgondagen för det är mycket som händer.




Kommentarer
Postat av: Bunny

Hm.. men du SKA kunna byta efter arton månader. Det gjorde jag. Jag fattar inte, ska fan följa med dig in dit en dag och säga åt dom!



AWZUM PiC!

2009-12-16 @ 22:17:20
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0